ویژگیهای پرچم دار جدید مایکروسافت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 616
نویسنده : بنیامین سلمانی
به تازگی وبسایت Fudzilla اطلاعاتی از پرچم دار ۲۰۱۵ مایکروسافت منتشر کرده که ار این اطلاعات صحت داشته باشد می بایست منتظر محصولی نوآورانه از مایکروسافت باشیم.

در حالی که اکثر شرکت‌های تولیدکننده اسمارت فون به سمت سنسورهای اثر انگشت حرکت کرده‌اند، مایکروسافت راه متفاوتی را در حوزه امنیت بیومتریک در پیش گرفته است.ظاهرا مایکروسافت در حال کار بر روی یک اسکنر عنبیه چشم است. به کارگیری این روش مشکلات مربوط به استفاده از اثر انگشت را برطرف می‌کند و بازشدن قفل گوشیتنها با اسکن چشم شما ممکن می‌شود. البته به‌کارگیری این روش نیز خود مشکلاتی خواهد داشت؛ به عنوان مثال باید عینک خود را برای اسکن بردارید.

البته چینن ویژگی ( یا چزی شبیه به این ) را پیش از این کمپانی ZTE در پرچم دار جدید خود یعنی اسمارت فون Grand S3 گنجانده بود.محصولی که در نمایشگاه MWC 2015 معرفی گردید.

zte-grand-s3-08

گوشی ZTE Grand S3 مجهز به سنسور تشخیص چشمی

به گزارش وب سایت Fudzilla ، مایکروسافت از یک سیستم تصویربرداری مادون قرمز نزدیک (Near-Infrared) استفاده می‌کند، بنابراین در شرایط نوری کم نیز استفاده از آن امکان‌پذیر خواهد بود. مایکروسافت مدتی قبل نیز در خبری اعلام کرده بود که ویندوز ۱۰ از راه‌حل‌های امنیتی بیومتریکی پشتیبانی خواهد کرد.

دومین قابلیت جالب پرچمدار بعدی استفاده از یک «داک» (Dock) خواهد بود. اطلاعات در این زمینه کم است، اما گفته می‌شود که لومیا ۹۴۰ اولین گوشی ویندوزفونی خواهد بود که از داکینگ پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌تواند با دیگر دستگاه‌ها جفت شود و یا در شرایطی مانند یک کامپیوتر مستقل عمل کند (مانند Atrix موتورولا). همچنین گفته می‌شود که پرچمدار آینده مایکروسافت می‌تواند با سنسورهایی افراد دست‌راست و دست‌چپ را تشخیص داده و بر اساس آن تغییرات نرم افزاری موردنیاز را اعمال کند.

مانند تمامی گوشی‌های ویندوزفونی، لومیا ۹۴۰ نیز از یک پردازنده تولیدی کوالکام استفاده خواهد کرد. شایعات قبلی حکایت از به کارگیری اسنپ‌دراگون ۸۰۵ داشتند، اما با ورود اسنپ‌دراگون ۸۱۰ احتمال استفاده از این پردازنده ۲۰ نانومتری بیشتر خواهد بود. گفته می‌شود که دوربین پرچمدار آینده دقتی بین ۲۰ تا ۳۰ مگاپیکسل دارد که سه چراغ LED را نیز در کنار خود خواهد داشت. با این حال فودزیلا می‌گوید که دقت این سنسور هنوز تأیید نشده است.

 

منبع:گجت نیوز




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 780
بازدید کل : 123325
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com